Recent toegevoegd
Sluiten
Geen producten gevonden...
Klantenservice & veel gestelde vragen
Wil je graag meer weten over onze boeren boodschappenboxen of heb je ergens anders een vraag over? Vul het contactformulier in op deze pagina of neem contact met ons op via email, telefoon of Whatsapp.            

Telefoon:        0618014442

E-mail:            [email protected]

1 Veelgestelde vragen
1.1 Hoe meld ik mij aan voor een abonnement?

Wat leuk dat je elke week, 1x per 2 weken FarmerBox en/of de Box vol Smaak wil ontvangen! Vul het contactformulier hier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Bestellen zonder abonnement is ook mogelijk.

1.2 Hoe betaal ik voor mijn abonnement?

De FarmerBox en de Box vol Smaak abonnement betaal je met automatische incasso. Tijdens het bestelproces kan je aangeven welk abonnement je wilt hebben. De eerste betaling doe je via Ideal tijdens het afronden van je bestelling en geef je ons toestemming om wekelijks/twee wekelijks het bedrag van je rekening te incasseren. Wil je geen abonnement dan kan dat natuurlijk ook. Alle boxen zijn los te bestellen de betaling verloopt via iDeal. 

1.3 Kan ik mijn abonnement ook pauzeren?

Ja, de FarmerBox en de Box vol Smaak zijn iedere week kosteloos te pauzeren en opzegbaar via email. Doe je dit voor maandag, dan stopt/pauzeer je abonnement dezelfde week nog. Laat het ons weten door een email te sturen naar: [email protected]

1.4 Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in de Duin- en Bollenstreek en Leiden en omgeving. Het gaat daarbij om de plaatsen Katwijk, Rijnsburg, Valkenburg, Wassenaar, Oegstgeest, Noordwijk, Noordwijkerhout, Voorhout, Sassenheim, Lisse, Hillegom, De Zilk, Warmond, Oegstgeest en Leiden, Voorschoten, Leiderdorp, Zoeterwoude en Amsterdam,. Zie hier onder het kopje 'Waar bezorgen wij?' de plattegrond van ons bezorggebied. In de toekomst zullen wij ons bezorggebied steeds verder uitbreiden, schrijf je in voor onze nieuwsbrief om hierover op de hoogte te blijven.

1.5 Kan ik zien welke groente en/of fruit er in mijn Box zitten?

Dat kan! Op onze website vind je vanaf vrijdag 14:00 uur de inhoud van de box voor de week erna. Je vindt dit onder het kopje ‘Deze week in de Box’.

1.6 Mijn bestelling klopt niet wat nu?

Wij pakken alles zo zorgvuldig mogelijk in samen met onze hulpboeren. Het kan altijd zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Is er iets misgegaan met je bestelling, laat het ons dan weten via [email protected], dan zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing. 

1.7 Hoeveel dagen kan ik eten van de FarmerBox/Box vol Smaak?

Dat is geheel afhankelijk van hoe je de producten gebruikt. Hier kunnen we eigenlijk geen periode aan binden. Om toch een indicatie te geven; in de FarmerBox zit in principe voldoende groente en fruit om 3 dagen van te kunnen eten, op basis van 2 personen. Voor een completere maaltijd kun je altijd extra producten bijkopen. Denk bijvoorbeeld aan vleesproducten die wij aanbieden in FarmerMarket of tijdens het bestellen van de FarmerBox.

In de Box vol Smaak zitten 4 soorten groenten en 4 soorten fruit op basis van 2 personen en meer. Bestel je voor 1 persoon dan krijg je 3 soorten groeten en 3 soorten fruit.

1.8 Er zit een beschimmelde groentefruit in mijn Box, wat nu?

Wij werken met onbewerkte producten. Het kan dus zijn dat sommige producten sneller rijpen dan dat wij verwachten. Zit er iets in je Box wat niet goed meer is, stuur ons dan een email naar [email protected]

1.9 Wanneer wordt mijn Box thuisbezorgd?

Iedere week op woensdag of donderdag wordt de FarmerBox en/of de Box vol Smaak thuisbezorgd in het tijdsvak dat je hebt aangeven tijdens het bestelproces. 

1.10 Kan ik mijn Box ook 1 keer per 2 weken ontvangen?

Dat kan! Je kunt tijdens het bestellen van de FarmerBox/Box vol Smaak aangeven welk abonnement je wilt hebben. Ook kun je ons een mail sturen naar [email protected] om je wens aan te geven of je abonnement aan te laten passen. Natuurlijk kan je de FarmerBox en de Box vol Smaak los bestellen. Met of zonder abonnement zit je nergens aan vast. Het is puur gemak!

1.11 Wat als ik een product uit de box niet lust?

Bij je aanmelding kun je aangeven welke groente of fruit je liever niet in de Box wil. Zo kunnen wij daar ten alle tijdens rekening mee houden en een vervangend product voor je uitzoeken. Let op: dit doen wij met maximaal 1 product uit de Box.

1.12 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens het moment van bezorgen?

Dan zullen we de box op een tweede bezorgmoment aanbieden. Dit is om de versheid van de producten te waarborgen. Onze bezorger laat een bericht achter met het verzoek contact op te nemen om een nieuw bezorgmoment af te spreken. U kan altijd contact opnemen via Whatsapp of email; 06 1801 4442 of [email protected]

1.13 Hebben jullie ook een afhaalpunt?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om je bestelling af te halen. Afhankelijk van de vraag naar een afhaalpunt, zullen we er één in de toekomst realiseren.

1.14 Zitten er ook een recepten bij de box?

De FarmerBox is een boodschappenbox zonder recepten. Wij gaan uit van uw eigen creativiteit en denken dat de box beter tot zijn recht komt als je niet gebonden bent aan recepten. Je kunt de producten van de box dus naar eigen inzicht gebruiken. Wel zullen we regelmatig tips meegeven over producten in de box. Zo ontvangt u iedere maand het boekje 'Lekker koken met'.

1.15 Is alles in de FarmerBox/FarmerMarket biologisch?

Onze boeren werken met veel liefde voor dieren, de natuur en het milieu. Voordat wij met een leverancier gaan samenwerken, vinden wij het belangrijk om altijd eerst bij ze langs te gaan en te zien en horen wat hun manier van werken is. Als deze aansluit bij onze visie, besluiten we om al dan wel of niet tot een samenwerking over te gaan. Biologisch is daarbij niet noodzakelijk één van onze eisen, ook al werken veel van de boeren wel volgens deze standaarden.

Het groente & fruit in al onze boxen zijn biologisch en vaak ook Demeter (Biodynamisch). Zie hier wat Demeter inhoud https://www.stichtingdemeter.nl/keurmerk

 

1.16 Ik heb een allergie, kan ik dan wel een box bestellen?

Als u ergens allergisch voor bent dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Gebruik hiervoor het contactformulier of mail ons op [email protected] en wij zullen ons uiterste best doen om het product te vervangen voor iets anders. Mocht u een vraag hebben over allergenen stelt u deze dan gerust via ons contactformulier of per email stellen.

Online bestellen
Taal
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »