Recent toegevoegd
Sluiten
Geen producten gevonden...
Contact & FAQ
Wil je graag meer weten over onze boeren boodschappenboxen of heb je ergens anders een vraag over? Vul het contactformulier in op deze pagina of neem contact met ons op via email, telefoon of Whatsapp.            

Telefoon:        0618014442

E-mail:            [email protected]

1 Veelgestelde vragen
1.1 Hoe meld ik mij aan voor een abonnement?

Wat leuk dat je elke maand een FarmerBox wil ontvangen! Vul het contactformulier, wat je hier rechts op de pagina ziet, in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. 

1.2 Kan ik mijn abonnement ook pauzeren?

Ja dat kan zeker en is erg eenvoudig. Ga je op vakantie of wil je het abonnement tijdelijk pauzeren? Laat het ons weten door een email te sturen naar: [email protected]

1.3 Waar bezorgen jullie?

Momenteel bezorgen wij in de Duin- en Bollenstreek. Het gaat daarbij om de plaatsen Katwijk, Rijnsburg, Valkenburg, Wassenaar, Oegstgeest, Noordwijk, Noordwijkerhout, Voorhout, Sassenheim, Lisse, Hillegom, De Zilk, Warmond, Leiden en Oegstgeest. In de toekomst zullen wij ons bezorggebied verder uitbreiden, schrijf je in voor onze nieuwsbrief om hierover op de hoogte te blijven.

1.4 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens het moment van bezorgen?

Dan zullen we op de eerste plaats proberen om de box bij de buren af te geven. De bezorger zal een briefje in de brievenbus doen met daarop het huisnummer waar de box is afgegeven. Lukt het niet om de box bij de buren af te geven, dan nemen wij de box mee terug. Hierover zullen wij u op de hoogte stellen. Ik het geval dat u niks van ons hoort, kunt u altijd een bericht sturen op WhatsApp via: 06-18014442. Dan maken wij met u een afspraak voor een tweede bezorgmoment.

1.5 Hebben jullie ook een afhaalpunt?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om je bestelling af te halen. Afhankelijk van de vraag naar een afhaalpunt, zullen we er één in de toekomst realiseren.

1.6 Zitten er ook een recepten bij de box?

De FarmerBox is een boodschappenbox zonder recepten. Wij gaan uit van uw eigen creativiteit en denken dat de box beter tot zijn recht komt als je niet gebonden bent aan recepten. Je kunt de producten van de box dus naar eigen inzicht gebruiken. Wel zullen we regelmatig tips meegeven over producten in de box.

1.7 Hoeveel dagen kan ik eten van de FarmerBox?

Dat is geheel afhankelijk van hoe je de producten gebruikt. Hier kunnen we eigenlijk geen periode aan binden. Om toch een indicatie te geven; in de FarmerBox zit in principe voldoende groente en fruit om 3 dagen van te kunnen eten, op basis van 2 personen. Voor een completere maaltijd kun je altijd extra producten bijkopen. Denk bijvoorbeeld aan vlees of vleesvervangers.

1.8 Is alles in de FarmerBox biologisch?

Onze boeren werken met veel liefde voor dieren, de natuur en het milieu. Voordat wij met een leverancier gaan samenwerken, vinden wij het belangrijk om altijd eerst bij ze langs te gaan en te zien en horen wat hun manier van werken is. Als deze aansluit bij onze visie, besluiten we om al dan wel of niet tot een samenwerking over te gaan. Biologisch is daarbij niet noodzakelijk één van onze eisen, ook al werken veel van de boeren wel volgens deze standaarden.

1.9 Ik heb een allergie, kan ik dan wel een box bestellen?

Als u ergens allergisch voor bent dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Gebruik hiervoor het contactformulier of mail ons op [email protected] en wij zullen ons uiterste best doen om het product te vervangen voor iets anders. Mocht u een vraag hebben over allergenen stelt u deze dan gerust via ons contactformulier.

Online bestellen
Taal
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »